16 listopada 2015

 11/14/2015 

 ♥Cinema, fish and Christmas mood!♥ 


Hej! Zanim zacznę pisać o tym, jak spędziłam sobotę, mam tu dla Was piosenkę, która towarzyszy mi codziennie o każdej porze. Śmiało mogę ją nazwać piosenką miesiąca październik. Jaka piosenka jest piosenką listopada, dowiecie się na początku grudnia. :)

      CLICK <-- SONG FOR AUTUMN EVENING 

W tą sobotę byłam na filmie "Marsjanin" z Alą. Nie jestem fanką kina science fiction, ale ten film bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Film nie jest typowym filmem tego gatunku, ponieważ opowiadał on o astronaucie (główny bohater - Matt Damon♥), który musi sobie, przez półtora roku, całkowicie sam poradzić na Marsie. Więcej szczegółów Wam nie powiem hahah, musicie się sami przekonać. Film zaczynał się o godzinie 18.20, a w galerii byłyśmy już o 16.30, więc poszłyśmy do sklepu zoologicznego (ostatnio bywamy tam bardzo często), i jak zawsze gadałyśmy do ryb. Zawsze jak widzimy rybki w małych akwariach wielkości kubka to jest nam tak smutno i żal ich, że muszą się tak męczyć. 



Najwięcej jednak czasu spędziłyśmy w TK-Maxx. Jest tam wszystko, dosłownie. Wszystko tam znajdziecie! W związku z tym, że już małymi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, to galerie jak i sklepy wpadły (już!) w świąteczne dekoracje! Nie wiem jak Wy, ale ja wręcz uwielbiam świąteczny nastrój, choinki, bombki, ale o świętach zrobię osobne posty. ;) Dlatego i TK-Maxx pokazał na co go stać!
jestem wręcz zakochana
Wracając jeszcze do filmu: polecam, jest 10/10 + ścieżka dźwiękowa jest przecudna, ale z tego co wiem, to jeszcze nie jest dostępna na internecie. Jakby ktoś już ją znalazł to podeślijcie w komentarzach. :) W planach mam również pójście na takie filmy jak: "Praktykant", "Chemia" i "Paranormal Activity"


Do zobaczenia w następnym poście! 
Wiktoria! :)


4 komentarze:

  1. Ojej!
    Świetnie się zapowiada Twój blog!
    Masz duży potencjał, pisz jak najwięcej. Trzymam kciuki.
    I dodawaj trochę zdjęć, żeby było co oglądać, a będzie super ;)
    Pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardzo miłe! W następnych postach będzie coraz więcej zdjęć! :) Pozdrawiam również! :*

      Usuń
  2. Zdjęcia mogłyby być trochę większe :)

    OdpowiedzUsuń