8 listopada 2015

11/08/2015

heej 
                      
                      Długo myślałam co by tu napisać. Stwierdziłam, że poprostu napisze, jak jest. 
Nazywam się Wiktoria, ale bardzo małe grono osób mówi do mnie po imieniu. Chodzę do 1 klasy liceum. To jest mój pierwszy post. Dlaczego zaczynam bloga? Jestem z grupy dziewcząt, które zawsze chciały mieć kanał na YouTube, pisać bloga, etc. Ja wybrałam tą drugą "rozrywkę", ponieważ czuję się pewniej pisząc (może dlatego jestem na profilu humanistycznym hahah). Myślę, że będę konsekwentna w prowadzeniu bloga i spodoba się on wielu osobom. 
Ps. Mój blog, jeżeli chodzi o design, wygląda ubogo, ale obiecuje Wam, że to się już niebawem zmieni. 
Po lewej, jak się domyślacie, jestem ja haha, a po prawej moje miesto jesienią - piękne!
Wiktoria. :)

2 komentarze: